Product: Tires Plus Car Part Replacement Clear all filters (15 of 15 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
1.0
Details
Last week Tires Plus replaced my battery. I was driving on the highway going out of town, when my battery light came on and stayed on. I called to the store who performed the service. They advised me to go to closest store. When I get here I am told I have to wait, as...
View full review
1 comment
Consumer A
#1712829

We are very sorry that you received this unpleasant service! I'd like to help get your concerns sent to our upper management team.

Will you please email me at socialcare@bfrc.com with your contact details, the store's address, and a summary of your review?

We value the opportunity to help, and we look forward to receiving your email. ^Katrina

Review
#1577471 Review #1577471 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
2.8
Details

Update by user Apr 26

Tires plus called immediately and made things right. Kudos to them for going the extra mile to fix this issue.

Original review posted by user Apr 22

I took my rim/tire in to get the tire replaced due to pothole damage to the tire. This was on a Sunday so they couldn't do anything until Monday. They told me the price of the tire was $235. There was a 3 day delay which was my fault in not following the road hazard...
View full review
1 comment
Consumer A
#1676703

We completely understand your frustration regarding the poor customer service you have received. We would like to ensure this is addressed, please, send us an email to, socialcare@bfrc.com, with complete details, your phone number, and the invoice number from this service. Thank you for choosing Tires Plus, we look forward to your email.^Kristyn

Resolved
Review
#1519801 Review #1519801 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Cons
  • Terrible customer service
  • Weak excuses
  • No communication
Reason of review
Poor customer service
Loss
$75
Preferred solution
Let the company propose a solution
1.5
Details
My wife brought her car to the Clearwater Mall store on a recent Saturday when the engine light came on. She also mentioned a funny noise in the back to the worker (which I already knew was a bad automatic lock in the hatch.) Staff told her it was a bad fuel pump and...
View full review
1 comment
Consumer A
#1513565

Hello,We are truly sorry to hear of this issue concerning a recent service at our store in, Clearwater. We would be happy to look into this on your behalf.

Please, email us at, socialcare@bfrc.com, with the details you have provided here, your contact information, and your invoice number. You are a valued Tires Plus customer, and we hope to hear from you soon.^Kristyn

Review
#1294351 Review #1294351 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Reason of review
unnecessary repairs
Loss
$600
Preferred solution
Full refund
2.2
Details
They said it would take and hour to complete the service..i waited 5 hours later and call to check the status of my vehicle..they said they are working on my vehicle to find out that my vehicle was never worked on..this has cause me to call out of work for the next day...
View full review
1 comment
Consumer A
#1454491

We definitely understand your frustration and know your time is very valuable. We would be happy to offer our assistance.

Please, feel free to email us at, socialcare@bfrc.com, with full details, your contact information, and your invoice number (if possible). Thank you for choosing Tires Plus, we look forward to hearing from you soon.

Review
#1222261 Review #1222261 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Reason of review
Poor customer service
1.0
Details
Tires Plus - Tire warranty sucks
Tires Plus - Tire warranty sucks
Tires Plus - Tire warranty sucks
Tires Plus - Tire warranty sucks
Tires Plus - Tire warranty sucks
I found tires plus's price to rebuild the front end ONLY to be higher than the other quotes of reputable shops. I opted out of allowing tires plus to do the work and went else where to have my complete rebuild done. Keep in mind REBUILD.... new motor with NO miles,...
View full review
2 comments
Consumer A
#1429581

Hello, we understand your tire concerns and we're sorry to hear that this happened. We'd like to address this for you.

Please email us at socialcare@bfrc.com with the complete details of your experience, the store where the purchase was made, any related invoice numbers, and your contact information. We appreciate your business with Tires Plus and we hope to hear from you soon.

View more comments
Review
#1184273 Review #1184273 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Cons
  • Work done
  • Not satisfied
  • Poor service
Reason of review
Bad quality
Loss
$500
1.3
Details
3 years ago I had a water pump go bad on my car. I had tires plus replace it. as of yesterday I had to have it replaced again because it was leaking. the mechanic at midas told me that the last time I had the water pump replaced that they broke a bolt on the pump and...
View full review
1 comment
Consumer A
#1402420

Hello, we apologize that you have had a negative experience during your recent visit to your local Tires Plus. We are happy to get your concerns escalated to our management team to investigate.

Would you please email me at SocialCare@bfrc.com with your contact information (including your full name, phone number, and mailing address), a link to this review, and any invoice numbers related to these services?

We appreciate your business and the opportunity to assist you with getting a resolution to your concerns. ^Katrina

Review
#1144652 Review #1144652 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Cons
  • Not satisfied
Reason of review
bad quality and was lied to
Loss
$500
Preferred solution
my solution is i wont ever get repairs through tires plus again. i have found a good repair shop i trust now
Tags
  • Misleading The Customer
3.2
Details
I went into a Tires Plus in Rapid City South Dakota today and had my tires changed. I waited for 4 hours when I was quoted an hour and a half. During the checkout the gentleman behind the counter proceeded to speak with a coworker and work on a printer rather than...
View full review
1 comment
Consumer A
#1400307

Hello, thank you for making us aware of the long wait you experienced while in for service. We understand your frustration and we'd like to look into this.

Please email us at socialcare@bfrc.com with the complete details of your visit, the store location involved, and the best contact number that management can reach you at.

We appreciate your business with Tires Plus and we hope to hear from you soon. ^Jennifer

Review
#1141476 Review #1141476 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Reason of review
Poor customer service
1.7
Details
Tires Plus – Dunn Ave., Jacksonville, FL. It is noteworthy, neither Tires Plus (corporate) or this store have a facebook page, a google review capability, or provide the consumer the ability to leave a comment on their website. However, comments do appear and magically...
View full review
1 comment
Consumer A
#1385350

Thank you for sharing this feedback with Tires Plus. We understand your frustration.

We would be happy to escalate these concerns on your behalf. Please feel welcome to send us an email at socialcare@bfrc.com with additional details. Please include a link to this review, any related invoices, and your full contact information. We hope to hear from you soon.

We value your business and appreciate the opportunity to resolve this. Thank you and have a wonderful day.

Review
#1117457 Review #1117457 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Pros
  • Were able to fit me in
Cons
  • Sold me an alternator i did not need
Reason of review
Poor customer service
Loss
$500
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
Hello, I took my car into Tires Plus in Frederick, MD today (7381 Guilford Drive, Frederick, MD 21704). I dropped the car off at 12:00 noon for two front tires and the car was not finished until 3:15pm. Granted, today was probably a busy day, but I'm curious why it...
View full review
2 comments
Torrence
#1397686

Liars and thieves.....

View more comments
Review
#1028528 Review #1028528 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Cons
  • Unusually long wait
  • Theft of part
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

Contact Tires Plus Customer Service

Website:
www.tiresplus.com
Mailing Address:
2021 Sunnydale Blvd.
Clearwater, Florida 33765
United States
Phone:
(800) 440-4167
All Tires Plus Contacts

Tires Plus Reviews

  1. 107 reviews
  2. 53 reviews
  3. 18 reviews
  4. 7 reviews
  5. 14 reviews
Tires Plus reviews
1.1
Details
We went to have new tires placed on our car. Now my car is only 2 years old. There was no issues with my car with the exception of my tires. They first said it would be done between 4-430 we'll not done until almost 6. Second when we drove our car there was a new noise.
View full review
1 comment
Consumer A
#1284615

Hello, thank you for taking the time to bring this to our attention. We know how upsetting this experience must have been and we'd like to offer further assistance.

Please email us at socialcare@bfrc.com so that we can do so. We value you as a loyal customer and hope to hear from you soon!

Review
#1005827 Review #1005827 is a subjective opinion of poster.
Service
Tires Plus Car Part Replacement
Reason of review
Order processing issue