Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

What a scam. I was quoted one thing and the over doubled it

Tires Plus - What a scam. I was quoted one thing and the over doubled it
Tires Plus - What a scam. I was quoted one thing and the over doubled it
I was quoted 3500 to put in a rebuilt tranny. When I went to pick it up, the charged 7200. They jacked the price because they knew they didn't have a written quote. Then they said if I don't pay the doubled price they are just going to keep my truck. Lawsuit! I asked for my house keys off the ring. They told me no. They were going to keep that too. And they did. Until the cops showed up.dont

User's recommendation: Don't go here. But if you do. Get it in writting.

View full review
1 comment
#2245890

Hi Dan, we are sorry to hear of this experience you have described with our Woodbury store, and would be happy to ensure this is addressed by the appropriate team. Please email us at socialcare@***.com with the complete details, store's full address, and your contact information.

You are a valued Tires Plus customer, and we hope to hear from you soon. ^Jason

ID
#3921292 Review #3921292 is a subjective opinion of poster.
Location
Woodbury, Minnesota
Loss
$3700
Preferred solution
I would like to pay the price that I was quoted. Which is in the ball park of the other quotes I got. Not double. They've kept my business truck for 3 weeks now.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Lies, deceits, horrible custom service

The store manager reached out and addressed the specifics of my case that led to the information I was provided. This also showed me what was missing from the original explanation. We reached an amicable and satisfactory agreement and he coached the employee involved.

User's recommendation: Ask for the complete explanation and get a manager if it's still unclear.

View full review
1 comment
#2255605

Hello there, This doesn't sound like our usual service, and we definitely want to ensure that you are a satisfied customer. Please email us at socialcare@***.com with these details, your invoice number and your contact information.

Thank you for reaching out to Firestone Complete Auto Care.

We look forward to working with you to get this resolved. ^Cali

ID
#4009338 Review #4009338 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Improper Oil Change

Tires Plus - Improper Oil Change
Tires Plus - Improper Oil Change
On 07/28/22 I took my 2014 Subaru Forester into Tires Plus, 2605 S.W. 34th St. Gainesville, Fl 32608, for a noon appointment for an oil change. I was clocked in @ 11:54 AM and out at 2:18 PM with an odometer reading of 159.922. On 08/12/22 my oil light indicator came...
View full review
View full review
1 comment
#2250387

Hello Mykul, Thank you for taking the time to share this with us. We truly regret hearing that you've had this experience with your recent oil change service at our Gainesville location, and we certainly understand how frustrating this has been for you.

We would like to have your concerns addressed by our management team. Please feel welcome to email us at SocialCare@***.com for continued support. We value your business, and we want to ensure your satisfaction.

Thank you for choosing Tires Plus. ^Sarah

ID
#3965786 Review #3965786 is a subjective opinion of poster.
Location
Gainesville, Florida
Cons
  • Poor customer service
  • Deceitful business practices
  • Slow service
Loss
$7
Preferred solution
$7.15

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I've been trying for days to pay on my account

I called and held for a customer service representative numerous times and EVERY time the call was disconnected. There's no way to pay unless I go to my bank, transfer money, go buy stamps and envelopes, write a check and that's an inconvenience when I should be able to pay with my card. It's an ordeal and not appreciated.
View full review
1 comment
#2249319

Hello Pamela, Thank you for sharing this with us. We are very sorry to hear about this frustrating experience, and we apologize for any inconvenience you have encountered.

We understand how upsetting this is, and would like to have our management team address your concerns. Please feel welcome to email us at SocialCare@***.com for additional support. We value your business, and we look forward to working with you to resolve this.

Thank you for choosing Tires Plus. ^Sarah

ID
#3957883 Review #3957883 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Lisa - manager
Cons
  • No customer service rep
Preferred solution
Answer your customer service phone!

Bad Troubleshooting and Repairs

Tires Plus - Bad Troubleshooting and Repairs
I took my car in for an AC Compressor replacement . I drove the car one time after the job was completed and the lines iced up. I took the car back and asked why did the technician not check that the AC CLUTCH remain engaged . The service manager replied that I was grasping for straws. This is no way to treat a customer. The job was not done properly . I will never go back to Tires Plus , they lost a customer for life . NOT RECOMMENDED .

User's recommendation: NOT RECOMMENDED.

View full review
1 comment
#2247212

Hello, we are sorry to hear of these issues after service at our Orlando store. We would like to investigate your concerns, please email us at socialcare@***.com.

We will need the complete details, store's full address, your contact information, and your invoice number.

We value your business with Tires Plus, and hope to hear from you. ^Jason

ID
#3939013 Review #3939013 is a subjective opinion of poster.
Location
Orlando, Florida

Broke windshield

Tires Plus - Broke windshield
Car was in for repairs. They broke the windshield while replacing the windshield wiper motor. I paid for it and my wife drove off. Across the bottom windshield their was a 14 inch crack. I went back up and they acted like they didnt do it. The store manager called the...
View full review
View full review
1 comment
#2245896

Hello, we are sorry to hear of this experience you have described and would be happy to ensure this is addressed by the appropriate team. Please email us at socialcare@***.com with the complete details, store's full address, your contact information, and your invoice number.

You are a valued Tires Plus customer, and we hope to hear from you soon. ^Jason

ID
#3915550 Review #3915550 is a subjective opinion of poster.
Location
Stafford, Virginia

Windshield broken during service

Windshield was broken during service. At first no one wanted to confess to it. No one knew the procedure to get it fixed including the new claims person. They told me I needed to schedule through satellite windshield repair. They called me and said they couldnt fix for...
View full review
View full review
1 comment
#2245886

Hello, we are sorry to hear of this experience you have described and would be happy to ensure this is addressed by the appropriate team. Please email us at socialcare@***.com with the complete details, store's full address, your contact information, and your invoice number.

Thank you for visiting Tires Plus, we value your business. ^Jason

ID
#3915451 Review #3915451 is a subjective opinion of poster.
Location
Stafford, Virginia
New Reviewer

Customer complaint

Broken door handle, I was retaliated due to my complaint. I came in for 2nd x to get alignment @ 12:30 was not seen till 5:30p even though this was a continuation from the previous day.

User's recommendation: Better customer service from manager, I will not go to this store again nor my family, and friends.

View full review
1 comment
#2243672

Hello Emily. Thank you for sharing this with us.

We are so sorry to hear that you had such a negative experience with your recent service at our store, and we apologize for any dissatisfaction. This type of experience isn't what we stand for, and we'd like to have our management team address your concerns. Please feel welcome to email us at socialcare@***.com for continued support. We value your business, and we look forward to receiving your email.

Thank you for choosing Tires Plus. ^Sarah

ID
#3915097 Review #3915097 is a subjective opinion of poster.
Location
Orlando, Florida
Cons
  • Terrible customer service
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Lying to costumer.

I was helping my son move to college and I was driving from Miami, unfortunately, we came across a flat tire so I decided to take the car to that store because it was closer, it was around 9 o'clock in the morning and after explaining the situation to the sale person I...
View full review
View full review
1 comment
#2243555

Thank you for sharing this with us, Luis. We value your time, and we apologize for the extended wait that you've experienced during your recent tire service with our store.

We understand how upsetting this has been, and would like to have your concerns addressed by our management team. Please feel welcome to email us at SocialCare@***.com for continued support. We value your business, and we hope to hear from you soon.

Thank you for choosing Tires Plus. ^Sarah

ID
#3913469 Review #3913469 is a subjective opinion of poster.
Location
Gainesville, Florida
Preferred solution
Improve customer Services

Poor service

Set appointment for services. After 2 hours wait, I ask and was told that they still can't service my car for tire rotation, balance and front end alignment.
View full review
1 comment
#2242237

Hello there, This doesn't sound like our usual service, We'd like to look into this for you. Please email us at socialcare@***.com with the details, store, and your contact information.

We value your business with us at Tires Plus, and we look forward to working with you. ^Cali

ID
#3901607 Review #3901607 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia
New Reviewer

I feel like I was oversold on what I needed for my car

I I went to Tires Plus and told them my AC was blowing warm air. I was told I needed a radiator fan assembly and an AC condenser. I have no idea what these parts are for but they said I needed them so I agreed and had the work done. I also had my AC charged. After...
View full review
View full review
1 comment
#2241813

Hello Danitra, we're sorry to hear of any inconvenience, and if you would like assistance with addressing your concerns, we'd be happy to assist. Would you please email us at socialcare@***.com with the complete details of your experience, store's full address, your contact information, and your invoice number?

We appreciate your business with Tires Plus and hope to hear from you soon. ^Jason

ID
#3898571 Review #3898571 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida

Tires Purchased

Tires Plus - Tires Purchased
I purchased 4 tires in April at TIRE PLUS the first tire tore apart while driving on the Franklin Bridge to St Petersburg, the second tire burst last week while driving on the street. causing almost 2 bad accidents. when called the TIREPLUS to make them aware, they...
View full review
View full review
1 comment
#2235016

Hello, we are sorry to hear of this experience you have described and would be happy to ensure this is addressed by the appropriate team. Please email us at socialcare@***.com with the complete details, store's full address, your contact information, and your invoice number.

We value your business with Tires Plus, and look forward to hearing from you. ^Jason

ID
#3856275 Review #3856275 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Cons
  • Extremely poor customer service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Firestone damaged my auto

I had taken my auto to tires plus for only a oil change Now I have oil leaks all on my motor and under carraiage and also a small dent on a fender . I will never let them touch my auto ever again . The claims adjuster refuses to speak to me I have been a loyal customer...
View full review
View full review
1 comment
#2232815

Hello Clark, we are sorry to hear of this experience you have described and would be happy to ensure this is addressed by the appropriate team. Please email us at socialcare@***.com with the complete details, store's full address, your contact information, and your invoice number.

We value your business with Tires Plus and hope to hear from you soon. ^Jason

ID
#3843705 Review #3843705 is a subjective opinion of poster.
Location
New York, New York

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Anyone know how to get a call from a supervisor???

I have been dealing with a service issue for a month now. Ive placed 4 calls to the "customer service" phone number listed on this site. I have been told that it would be escalated to an Area Manger, who never called. Then a Regional Manager, no call again. Then a Division Manager. Still no calls. Lastly I was told the issue was elevated to Corporate. I gave it a week based on the timeline I was given and again, not one call. Is it possible that no-one in this company cares how their store manager are doing and that there is literally zero accountability or customer service???

User's recommendation: Avoid Tires Plus at all costs since even upper management doesnt seem to care.

View full review
1 comment
#2230727

Hello Steve, we're sorry to hear of any inconvenience, and if you would like assistance with addressing your concerns, we'd be happy to assist. Would you please email us at socialcare@***.com with the details of your experience, store's full address, your contact information, and any applicable invoice numbers?

We value you as a Tires Plus customer, and we hope to receive your email soon. ^Jason

ID
#3833591 Review #3833591 is a subjective opinion of poster.
Location
Melbourne, Florida
Loss
$1200
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Resolved: Work not done that I pald for had go to a real mechanic that dod the job and fixed the problems that tires plus never did

Update by user Sep 05, 2022

Company fixed the issue and I have been provided with settlement agreement. Under duress i settled for 250 dollar or nothing.

Original review posted by user Aug 06, 2022
Finally I settled with all these problems I had with this tires plus at 9th and 9 in st pete for a small refund but only under DURESS!! Big rip off !!

User's recommendation: Stay far away.

View full review
1 comment
#2230147

Hello there, Your satisfaction is important to us and we'd like to investigate any service concerns that you may have. Please feel free to email us at socialcare@***.com with full details, the store, and your contact information.

We appreciate your business and thank you for choosing Tires Plus. ^Cali

Resolved
ID
#3828493 Review #3828493 is a subjective opinion of poster.
Location
Orlando, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Tried to SCAM me!!

I do NOT recommend this Tires Plus location. I had a screw in my tire which caused the tire to go flat. I purchased a Slime flat repair product to temporarily close the puncture and filled the tire up with air but by the time I got to this location the tire had already...
View full review
View full review
1 comment
#2230146

Hello there, we're sorry to hear that you had an unsatisfactory experience at our store and we'd like to address this. Please email us at socialcare@***.com with the complete details of your visit, the store, your invoice number, and the best contact number that you can be reached at. We value your business and thank you for choosing Tires Plus.

ID
#3827208 Review #3827208 is a subjective opinion of poster.
Location
Lawrenceville, Georgia
Service
Tires Plus Tire Installation
Cons
  • Shady
  • Unethical employees

Brands Related to Tires Plus

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article